Dostawa
Oferujemy dwie formy dostawy:
- InPost Paczkomaty 24/7
- Kurier DPD
Zamówienia realizujemy maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. Czas dostawy może wydłużyć się w przypadku świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
Ważne informacje:
- Nie wysyłamy za pobraniem.
- Prosimy o dokładne sprawdzenie danych adresowych – nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z błędów w adresie dostawy.
- W przypadku uszkodzenia paczki w transporcie, prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem i niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta.
- W przypadku nieodebrania przesyłki z paczkomatu lub od kuriera, klient ponosi koszty ponownej wysyłki.
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, każdemu klientowi będącemu konsumentem, a także przedsiębiorcy prowadzącemu jednoosobową działalność gospodarczą, który dokonuje zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jego działalnością zawodową, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, na adres: Roundmount.pl Bukszpanowa 4/15. 15-585 Białystok.
Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy:
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformować nas mailowo o chęci zwrotu.
- Odesłać produkt w stanie nieużywanym, nienoszącym śladów montażu, kompletny i zapakowany w oryginalne opakowanie.
- Pokryć koszt odesłania towaru.
Po otrzymaniu i pozytywnej weryfikacji stanu zwracanego produktu, dokonamy zwrotu środków w ciągu maksymalnie 14 dni, na ten sam sposób płatności, który został użyty przy zakupie.
Nie przyjmujemy zwrotów:
- Wysyłanych za pobraniem
- Nadanych do paczkomatów InPost
- Od firm (z wyłączeniem jednoosobowych działalności gospodarczych dokonujących zakupu jako konsument – zgodnie z art. 38a Ustawy o prawach konsumenta)
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niekompletności towaru, zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu odpowiednio do stanu faktycznego produktu.
Reklamacje
Produkty oferowane w naszym sklepie są objęte rękojmią za wady fizyczne i prawne zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego (art. 556 i następne). Okres rękojmi wynosi 2 lata od daty otrzymania towaru.
Reklamacja może zostać złożona, jeśli:
- produkt jest niezgodny z umową,
- posiada wady techniczne,
- uległ uszkodzeniu nie z winy użytkownika.
Aby zgłosić reklamację:
- Skontaktuj się z nami mailowo, opisując problem i dołączając zdjęcia dokumentujące wadę.
- W odpowiedzi otrzymasz instrukcje dotyczące dalszego postępowania (np. odesłania produktu).
- Reklamacje rozpatrujemy w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia lub produktu.
- Nie przyjmujemy przesyłek reklamacyjnych nadanych za pobraniem ani do paczkomatów.
W przypadku uznania reklamacji, oferujemy:
- naprawę produktu,
- wymianę na nowy egzemplarz,
- lub zwrot środków – zgodnie z obowiązującym prawem.